Hayatın renkli sayfaları



20 yaşlarında,yaşadığı bu uzun zaman diliminde mutluluga ve hüzüne defalarca kadeh kaldırmış bir genç.Henüz ortaokul diplomasını cebine koyup önünde uzun bi hayat serüveni onu beklerken yolun başında yaşadığı bir aşk acısı ve devamında gelen okul problemi,bi takım ailevi sorunlar,beklentileri karşılayamama düşüncesi,hayattan bıkma hissi,umutsuzluk.Ne kadar olumsuz şeyler canlandı dimi zihninizde.Sonunu az çok tahmin ettiniz gibi.Şimdi hepsini silin beyninizden.Tüm bunları görmezden gelerek hayatla dalga geçebilcek kadar asil ve herşeye rağmen ayakta kalabilen güçlü bi adam tanıdım ben..
Ne kadar ilginç dimi.Zorlukların insanı yıpratabildiği gibi olgunlaştırma potansiyelinin de bir hayli yüksek olduğu gerçeğini gördüm.Hep bir önceki keşfi yeniden tekrarlamak gibi hep el sürülmüş ve üstünde adım izleri olan kadınlarla geçirilen gençlik yılları.Dokunulan tenlerde hep duyguları öldürülmüş bir aşkın ipuçları vardı.Belkide tüm bu yaşanan karmaşıklıktan sonra sevmek sevilmek çok zor şeylerdi.Hayattan intikam almak istercesine koy götüne tavrıyla günlerini öldüren aşk konusunda yeteri kadar canı yanmış biri için zor olur bu dimi.Yaşanılan bunca şeyden sonra tekrar aşkın büyüsüne kapılıp sevip sevilebilmek için bir çok şeyden vazgeçip çabalayarak az da olsa mutluluk arayan bi adam tanıdım ben..
Ben zor kelimesinin anlamını nasıl kolay yitirebildiğine şahit oldum,paylaşmayı,küçücük şeylerden mutlu olabilmeyi,bir günü en az kayıpla nasıl atlatabileceğimi ve en önemlisi de kardeşliği öğrendim.Aslında arkama dönüp bakıyorumda çok şey öğrenmişim ben bu adamdan..

Yorumlar

Popüler Yayınlar