Karmakarışıklaşmaktan kastınız bu olsa gerek*

İlk buluştuğumuz günü hatırlıyorum sevgilim..
Gri eşofmanlarınla mor bir t-shirt vardı üzerinde ve sürekli tebessüm eden masum yüzün.Bugun odamın duvarına yazdığın 4 kelimelik bir cümle dalga geçti benimle.Birlikte çekindiğimiz fotoğraflara baktım saatlerce.Sırf sen yokken senden bişeyler kalsın diye sıktığın o parfümünün kokusunu çıkartamıyorum hayatımdan.Sen gittin ama kokun hala buralarda bi yerlerde hissedebiliyorum.Şuan yanımda olmaman değil bir daha hiç yanımda olamayacak olman benim içimi acıtıyor.Belki ordan mutlu gibi gözüküyorum ama hiçbir şey dışarıdan görüldüğü gibi değildir bunu da sen öğrettin bana .Aslına bakarsan düşünüyorum da geçen zaman bizi eskitti değilde eksiltti gibi sanki ha ne dersin.Belki de ben bunları yazarken sen gözlerini karartmış benden ne kadar nefret ettiğini anlatıyorsun o çok sevdiğin arkadaşlarına kim bilir.Her şeye rağmen mutlu olmanı dilerim..
Şimdi içmem lazım..

02.07.2010*

Yorumlar

Popüler Yayınlar