çok ciddiyim

Bazen cüzdanınızın fermuarlı gözünde ,evde masanızın üstünde,okul çantanızın içinde,marketlerde kısacası her yerde görebilirsiniz beni.çok düşünmeyin tanıdınız işte 'ben herkesin hayatında farklı anlamlar taşıyan madeni 1 lirayım.'
Bazen kaldırımın kenarında oturan dilencinin önüne bırakırsınız beni yavaşça.Bazen de yılda maksimum 3 kere bu şerefe erişen fakir bir çocuğun,içinden renkli kartlar çıkan cips parası olurum.Kimi zaman Eminönünde kuşlara yem atmak için kullanırlar beni kimi zamanda okuldan çıkan ergenlerin 3 dal sigara parası olurum.Bazıları için çok büyük bir değerim vardır, bazıları ise yılda belki 8-10 kere görür beni.Kimileri benim sahtelerimi üretip piyasaya sürerler.Ben çok kızmıyorum onlara herkesin bir geçim yolu var bu ülkede.
Ama bazen çok kırıyorlar beni.'Düşen bizden değildir' deyip sokaklara atanlar bile var. Aslında alıştım artık canımı acıtmıyor eskisi kadar.Ama şunu söylemeden geçemeyeceğim .Geçen gün İstiklal caddesinde, çöpçatan sitelerinde tanıştığı basit bi' kızla ilk buluşmasının ilk dakikalarını yaşayan genç arkadaşım :
Beni yere düşürdükten sonra eğilip almadığın gibi bide yeni terlemiş o iki tel bıyığının altından gülümsedin ya pis pis. Keşke imkanım olsaydı da bunu yüzüne söyleyebilseydim. Sen mükemmel bi' Orospuçocuğusun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar